DET HÄNDER FÖR LITE

Det var ett tag sen jag skrev ett inlägg, men det beror på att det inte händer så mycket. Det är ganska stilla när man googlar på prostatacaner. Det är svårt att få igång det här, men på tisdag ska jag på regionkonferans i Örebro då kanske jag kan få igång gubbsen. Jag har lite bråttom för jag tycker att det dör alldeles för många i onödan.
Det skulle inte behöva vara så om samhället vore mer aktiva på att upplysa oss män om problemet.
Men jag syns så mycket det går och alla jag möter när jag samlar in pengar tycker jag gör ett bra jobb, så det är väl bara att köra på.
Snart är det kepsväder och då kan jag vara ute ännu mera.
Ha nu en riktigt fin söndag. Och har du inte koll på ditt PSA betäll tid på måndag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0