BÖSSA NR 14

Nu har jag fått bössa nr 14 räknad 2143:- Första 500:- hundringen i den. Så nu är det totalt 21829:- det får man väl vara nöjd med. Fonden skickade ett fint diplom till mej för min insats, sådant värmer. Det är väl bara att fortsätta många som vill hjälpa till bla Kikki på Neidre.se hon lät mig ha reklam på storbildsskylten i centrala Karlstad i en vecka.
Sådant värmer.
Årets första insändare till metro fick jag också publicerad så det flyter på.
Men glöm nu inte att PSA räddar liv. Visst är det tuffa tag att få cancerdiagnos, men det måste ju vara bättre att få det i kombination med att det går att bota. Istället för att komma för sent, som det ofta blir om man väntar på symtom.
Ha nu en riktigt bra kväll och ett riktigt bra år. Jag hoppas att vi kommer långt med att synliggöra problemet prostatacancer. Det börjar bli en hel del gubbar som kommer in i debatten, men vi behöver bli fler.
Är du eller någon anhörig drabbad så hör gärna av er vi är några stycken som för en debatt i sociala media
Ni kan kontakta mig här med en kommentar eller så finns jag på facebook.

Kommentarer
Postat av: Christina

Såna eldsjälar som dig behövs verkligen. Du gör ett kanonjobb!
Önskar dig en fin helg

Svar:
Håkan Florin

2013-01-11 @ 18:46:44
URL: http://christina-solna.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0