BÖSSA NR 22

Nu har jag haft 2 semester veckor. Jag har lagt mycket tid till att synas och så har vår förrening köpt ett eventtält det och limmon i stan betyder en hel del. Bössa nr 22 innebar nytt rekord fantatika 2978:- så nu är det totalt 37953:-
Tack så väldigt mycket alla givare.
När nästa bössa räknas passerar jag säkert 40 000:- Jag har även haft många bra samtal och 1000 tals människor har sett tältet och budskapet. Det är så kul att göra något för andra, pröva gärna, all den tacksamhet jag får går inte att ersätta med pengar.
Nu ska jag ut till Obs Bergvik i morgon igen sen tar jag en fridag på söndag. Måste fixa lite innan jobbet kallar igen på måndag.
Ha det nu riktigt bra där ute och ta hand om varandra.
Uppmana alla män över 50 att ha koll på sitt psa värde
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0