BÖSSA NR23

Nu är bössa nr 23 inlämnad och räknad den innehöll fantastiska 3357:- Nytt oslagbart rekord tror jag, en ung grabb la i 1500:-, så stora bidrag är inte vanligt. Så totalt är det nu uppe i 41310:-
Det är väl bara att fortsätta mot 50 000:- pengarna behövs ju.
Det är skit att cancern kanske har börjat spöka i kroppen. Jag behöver ju vara frisk för att fortsätta kampen mot prostatacancern. Men nu ska jag få en telefon tid med min urolog, jag vet ju vad jag vill men måste ju lyssna till expertisen också. Den gossen litar jag på, har ju lagt mitt liv i hans händer förut.
Vem vet jag kanske skulle ha opererats ett par år tidigare innan det han bli en T3 tumör. Så glöm nu inte att ha koll på PSA värdet det räddar liv.
Nu gäller det att jobba ännu hårdare för att i första hand få Landstinget att informera alla män mellan 50-70.
Sen får vi hoppas att det snart kommer bättre verktyg för att tala om vilka cancrar som är aggressiva och behöver åtgärdas.
Vårt stora problem i förreningen är att vi är för få som är aktiva, så tänk på nästa generation era söner och kom ut och hjälp till.
Bli gärna medlem i föreningen www.prolivwermlandia man behöver inte vara drabbad utan bara tycka att det vi gör är bra.
Ha nu en fin kväll
Jag syns i alla fall
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0