PSA STIGER

Varför???? Det finns det inga svar på. 2 års psa 0,05 ny koll svar idag 0,07. SKIT SJUKDOM. Det är ju låga värden men tendensen är fel. Är det så att min testosternon produktion är för hög??? My balls are gone kill me skrev jag på facebook idag det kanske är så.
Nu gäller det att läsa på allt om strålning för det är väl det som väntar i höst om det fortsätter så här. Men allt är inte negativt kampviljan att sprida budskapet HA KOLL PÅ PSAVÄRDET blir inte mindre.
Har varit på Bergviks köpcenter i 3 dagar nu, haft många bra samtal, sålt pins,bildekaler och t-shirts
Bilden är från när vi var med tältet på stora torget. Vid Bergvik fick jag vara ensam man behöver ju ledigt också det kan jag förstå.
Men jag mår bäst när jag är ute med budskapet. Det gäller att göra det man mår bra av, vet ju aldrig vad lång tid man har på sig. Men en sak är säker kampvilja det har jag.
Ha det riktigt bra där ute och ta hand om varandra. BÄR ETT BLÅTT BAND och visa att ni stödjer alla som drabbats
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0