BÖSSA NR 20

Nu är en jobbarhelg avklarad, då kan jag ägna mig åt det som ligger varmast om hjärtat. Bössa nr 20 innehöll 1444:- så nu är det totalt 33131:-. TACK ALLA.
Annars så går den mesta tiden åt till att sy ihop arrangemanget för att uppmärksamma INTERNATIONELLA PROSTATACANCER MÅNADEN. En hel del ideer har kommit fram nu gäller det att få det att bli bra.
Mitt i City är klart får tillgång till deras scen 6-7 sept och 27-28 sept.
Det känns som om alla vill hjälpa till så det är ett väldigt positivt jobb. Jag fick ett telefonsamtal som om det går i lås skulle det betyda väldigt mycket.
Idag får det bli en del telefon men jag vill helst ha personliga möten de ger mer.
 
Nu har vi äntligen fått till en fungerande hemsida för föreningen. www.prolivwermlandia.se så det går framåt sakta men säkert. Vill ni stödja vår kamp mot prostatacancer så bli gärna medlem det kostar bara 200:- / år man kan även köpa pins och bildekaler för att visa sitt stöd.
TILLSAMMANS KAN VI BESEGRAPROSTATACANCERN
Som alltid en uppmaning HA KOLL PÅ PSAVÄRDET det är livsviktigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0