Kommunikatörs tjänst

Idag fick jag veta att jag inte var aktuell för jobbet som kommunikatör på vårt kansli i Stockholm. Klart att man känner en viss besvikelse tyckte själv att jag har det rätta drivet. Men det positiva måste ju vara att den som fick jobbet är bättre än jag. Då kommer det att bli riktigt bra. Jag har efterlyst mer saker för oss i förreningarna att sälja när vi är ute och visar upp oss. Det finns ju en webbshop på nya hemsidan men utbudet av varor är under all kritik.
Det hoppas jag att det läggs energi på så att det liknar en shop. Då tänker jag inte på strumpor med blå band det syns väl ändå inte. Nä Kepsar, T-shirts, paraplyer, bildekaler kaffemuggar allt som syns. Det är ju det stora problemet att vi inte syns. Syns man inte så finns man inte, så är det.
Jag har synts i Värmland i alla fall och det har öppnat så många dörrar nu när vi ska göra en riktig kampanj under internationella prostatacancermånaden. Det känns som att alla vill hjälpa till.
Så kom igen nu på kansliet. Hoppas det blir fart nu
Vill ni stödja vår förrening i Värmland så bli gärna medlem. Man behöver inte vara drabbad man kan bara tycka att det vi gör är bra. www.prolivwermlandia.se
För er som närmar er 50 ta ett psaprov det kan rädda liv
 

Kommentarer
Postat av: John-Erik Åkerlund

Med din glöd och arbetsvilja hade du ju varit perfect för jobbet som informatör.Att det nu inte blev du är en förlust för alla och för saken.
Men vi i Värmland kan ju glädjas att få ha kvar dig som lokalkraft,
M.v.h John Erik Åkerlund

Svar: Tack för fina ord. Hoppas den de valde har lite krut i sig för det behövs. Får väl samla på mig lite mer meriter om tjänsten skulle bli ledig i framtiden. På ett vis kan jag förstå dom, det är inte alltid så lätt att hänga med. Nu har vi kommit långt i septemberplaneringen. Ska bli kul
Håkan Florin

2013-06-11 @ 23:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0