ÅRSMÖTE PROLIV WERMLANDIA

Vilken fantastisk dag. Var ute med bössan i Mitt i City ett par timmar mitt på dagen och fick in ca 400 kr.
Sen iväg på årsmöte var ombedd att berätta om mina 2 år som prostatalös  innan årsmötet. Kul att folk vill lyssna gick väl skapligt jag tror att allt knegande i medier och jobbet med bössan verkligen ger resultat.
Det valdes en ny ordförande som jag tror mycket på, och så blev Kjell-Owe och jag invalda som nya ledamöter. Min bästa kompis Kjell blev suppleant. Vi fick en ordentlig föryngring i styrelsen och för hoppningsvis mer kraft. När jag gick hem efter fantastiskt god mat så lämnade jag ett helt gäng positiva gubbar och även gummor som vill hjälpa till.
Nu blåser det positiva vindar i Värmland
Ha det gött där ute och kolla Psaprovet SNÄLLA

Kommentarer
Postat av: Christina

Önskar dig en riktigt fin påskhelg.

Svar: Detsamma till dej. Jag ska vila det har varit en jobbig vecka på jobbet. Det enda viktiga jag ska göra är att söka jobbet som kommunikatör på PCF. Jobb annonsen ligger ute på deras hemsida. Jag vill ha det
Håkan Florin

2013-03-28 @ 09:38:53
URL: http://christina-solna.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0