BÖSSA NR 16 RÄKNAD

Glad Påsk på er alla kämpar.
Nu har jag fått resultatet från bössa nr 16. Den innehöll 2013:-  Så nu är det tillsammans med Bishop Arms bössor totalt 26135:- Ytterligare en bössa är inlämnad för räkning, den som mina goa arbetskamrater hade på sin loppis, där kommer det ytterligare drygt 1000:-.
Det här är så fantastiskt alla vill hjälpa till.
Det händer så mycket spännande i mitt liv. Nu söker PCF en kommunikatör till sitt kansli i Stockholm.
Den tjänsten ska jag definitivt söka, om man läser platsannonsen på deras hemsida, så uppfyller jag väl de flesta kraven. Men jag är ju inte 25år och formbar. Så vi får väl se men jobbet skulle jag verkligen vilja ha.
Sen hoppas jag mycket på Proliv Wermlandias nya styrelse där jag ingår. Vi ska ha vårt första möte 8 april och dra upp riktlinjerna för vår verksamhet under året.
En sak är redan bestämt jag ska till Kristinehamn helgen efter mötet och hjälpa igång Kenneth som bor där, han vill köra mitt koncept där. Det ser jag fram emot.
Hoppas ni får en bra helg där ute.
Glöm inte PSA PROV RÄDDAR LIV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0