INSAMLINGEN GÅR FRAMÅT

Nu har jag varit och bytt bössa på Bishops igen, nr 3 innehöll 733:- så totalt 2205:- har de bidragit med. Fantastiskt tack så mycket för ert engagemang. Så nu är det uppe i drygt 24 000:- redovisat och det är på mindre än ett år. Folk är väldigt givmilda och det går rakt till fonden. Var säker varje krona behövs forskarna gör ett stort jobb men det kostar också väldigt mycket pengar.
En annan verklighet i går blev en av mina bästa vänner opererad för sin prostatacancer. Han hade valt en titthålsoperation men han hade lite otur så det det blev både titthål och öppen operation på samma dag. Det blev en blödning efter den första, sånt händer tyvärr. Men han är en fighter så det fixar han. Hoppas att de fick bort cancern det är ju det primära.
Idag var jag till mitt favorit tryckeri och diskuterade vår kollektionen. De hade en bra lösning ser fram emot mina nya kläder. Det blir ett nytt budskap, " PSAPROV RÄDDAR LIV" Man måste ju förnya sig lite och det är ju sanning.
Ha det så bra där ute och missa inte ett tillfälle att diskutera PROSTATACANCER det är viktigt. Vi måste stå upp och kämpa för våra söner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0