BÖSSA NR 19

Då var ytterligare en bössa inlämnad och räknad den innehöll 1610.- så nu är det totalt 31687:-. Folk är otroligt generösa vi prostatagubbar kan bara bocka och tacka.
Nu går man i väntans tider snart borde jag få besked om jobbet som kommunikatör på prostatacancerförbundets kansli. Det är ett jobb som jag verkligen vill ha, vilken dröm att få lägga all tid till det man brinner så starkt för.
Men det beslutet är inte mitt. Bara att vänta och se.
Har i alla fall lagt  min egen sjukdom och oro bakom mig, nu är det bara positiva tankar. Jobbar hårt för att få september månad blå i Karlstad. På tisdag ska jag träffa cheferna för mitt i city för att se om vi kan få låna deras scen vid öppningen och även vid avslutningen. Tycker jag att de kan ställa upp på.
Sen ska jag träffa ordföranden för HCL så snart det bara går, så att de orkar fatta nödvändiga beslut. Det är mycket på gång. Känns som jag inte har tid att jobba men pengar måste man ju ha.
Innan vi får ordning på det här så får ni ta ert eget ansvar.
HA KOLL PÅ PSA VÄRDET DET ÄR LIVSVIKTIGT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0