BRA DAG

Att lediga dagar känns så bra är nog för att jag får ägna mig åt det jag brinner för. Sprida budskapet och synliggöra prostatacancer.
Idag har jag haft möte med verksamhetschefen på landstinget, bra möte vi vill samma sak men hastigheten till beslut delar vi inte. Fick påminna om att det dör minst 6 st män varje dag de tänker. Enda sättet att minska dödstalen är att upptäcka oss i tid. Hann med en fika med en kompis också på förmiddagen innan det var dags för Nordea och sätta in pengarna som Forshaga jakt och skytteklubb skänkte oss i söndags.
Sen fick det bli några timmar på kontoret på soltorget, givmilda människor igen nu måste bössan tömmas på torsdag den är full igen.
Hemma i köket efter pannkakslunch fick jag ett mejl från ledningen på Mitt i City, vi får full tillgång till scenen 2 helger i septembermånad. Vår internationella prostatacancermånad. Då blev linserna ordentligt sköljda igen, jag blir så rörd när folk bryr sig och vill hjälpa till. Nu är grunden lagd till att göra Karlstad blått.
Sen bar det av till Sunne för styrelsemöte 2 riktigt bra beslut fattades där inköp av ett riktigt eventtält och en ny hemsida och ny administratör. Vår ordförande tar hand om det från och med nu.
Då återstår bara det gamla vanliga ha koll på PSA VÄRDET och som jag blivit uppmanad till av David vill ni stödja kampen så är PG 900101-7 till fonden mot prostatacancer. Besök även prostatacancerforbundet.se där kan ni köpa datumlotter och skänka pengar
Sköt om er där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0