Nu är jag med på banan

Nu är jag uppe på våning 9 igen. Fullt focus på att göra Karlstad blått i september. Det här är ju så mycket viktigare än min egen person,. Min bäste vän fick besked om sitt psa värde idag 1,0 vid 62 års ålder helt okej, ingen kunde blivit gladare än jag- Vi är nog många som vi är.
I morgon ska vi ha ett första möte om prostatacancermånaden, ska presentera mina och Kjells tankar, hoppas att det finns kraft att genomföra detta. I år ska vi synas bättre än i fjol.
Vad bra det är med god vänner som har hjälpt mig uppåt i hissen. Kram till er alla vad vore jag utan er.
Hoppas att min kamp mot prostata cancern  hjälper nästa generaton. Det skulle kännas väldigt bra.
Ni som inte kollat gör det. Bättre att veta än att inte vet
Än en gång tack till allt stöd när det känns tungt
 

Kommentarer
Postat av: Christina

Skönt att du känner dig bättre!
Kram till dig också, var rädd om dig!

Svar: Nu känner jag mig stark och målmedveten igen. När jag höll på att öppna kontoret kom det en yngre man fram och frågade vad det Blå Bandet stod för. Då förstår jag att jag har mycket jobb kvar. Tack för att du bryr dej och bamse kram
Håkan Florin

2013-05-07 @ 09:43:06
URL: http://christina-solna.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0