SPÄNNANDE HELG

Från att uttryckt besvikelse över media i förra inlägget så är jag mer positiv nu. Slängde iväg ett mail till SVT lokal tv tror det var 3 d:e gången nu blev det napp. Om inte det händer några större katastrofer som måste bevakas så blir det en intervju på kontoret på soltorget på söndag.
Han jag pratade med tyckte att det jag gjort senaste året var värt att uppmärksammas. Det gjorde en aktivist oerhört glad och stolt. HÅRT ARBETE LÖNAR SIG. Sen blir det ju inte sämre av att det är exakt på årsdagen den 12 maj då jag började. Så i morgon blir det jobb som vanligt några timmar med insamlingen men på söndag blir det en alldeles speciell dag. Hoppas att jag får de rätta frågorna och ger de rätta svaren. Men jag känner mig väldigt trygg är bra påläst i ämnet och har ju min egen erfarenhet, så det ska nog gå bra.
Det viktigaste med mitt engagemang är att hjälpa andra framförallt nästa generation. Det hoppas jag att alla förstår jag gör inte det här för att synas i media. Jag är bara ett verktyg i kampen mot prostatacancer.
Ha nu en riktigt fin kväll och ni som inte har koll. Ett gott råd det är bättre att veta och komma i tid än att inte veta och komma försent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0