22 GÅNGER KVAR

Så där nu var jag på det igen efter en helg utan strålning. 13 avklarade 22 kvar efter den här veckan har jag nästan gjort hälften.
Idag har jag fyllt i sjukanmälan till försäkringskassan hoppas att de förstår att det är en sjukdom att ha prostatacancer, så inte de startar resan nedåt i hissen.
Jag fortsätter med kål i alla dess former har även börjat med gurkmeja det ska ju ha en anti inflammatorisk effekt vill helst undvika mediciner.
Nu blev jag utjagad på en promenad av en god vän. Det är väl bäst att följa med annars blir han gnällig, och det är ju nyttigt. Kan ju inte sova hela tiden.
Kolla gärna in vår fina hemsida www.prolivwermlandia.se där kan ni enkelt bli medlem. Ni behövs
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0