7 STRÅLNINGAR

7 strålningar avklarade än så länge inga biverkningar mer än att jag känner mig trött har lätt att somna till när jag ätit. Kan bero på behandlingen eller att jag slappnar av nu när det hela är igång. Nu är det inte något som jag kan påverka mer än att äta så rätt som möjligt och hålla fysiken på topp. Det gör jag genom långa promenader och så har jag lagt om kosten en del undviker socker och kolhydrater så mycket som möjligt. Jag äter mer grönsaker framförallt kål av olika sorter. Det kom en forskningsrapport strax före jag började med strålningen som sa att ett ämne i kål skyddar mot strålning, värt att pröva. Nu har jag fått en femte del av stråldosen som ska döda cancern och alla funktioner är fortfarande på plats. inga erectionsproblem, inga urinproblem och inga problem från tarmen. Snarare tvärtom blev rekommenderad ett medel HUSK för tarmen det har givit mig en ny mage. So far so good.
Vad som än händer så tänkte jag ta död på CANCERN en gång för alla det är målet.
Hade jag fått rätt uppföljning på mitt psavärde när jag var 50 år hade jag sluppit detta. Så snälla ha koll och nöj er inte med ett svar från läkaren " det är bra" kräv ett siffer värde. Det blir ju en onödig samhällkostnad också strålningen och 4 månaders sjukskrivning är inte gratis. 
Tänk vad jag längtar till mitt kontor men det kommer att dröja. Hoppas kunna börja jobba igen i slutet av februari.
Bli gärna medlem och stöd vår förening det går enkelt att registrera sig på vår hemsida www.prolivwermlandia.se har du 200:- över och tycker att det vi gör är bra, vi jobbar för era barn och barnbarn, så bli medlem man behöver inte vara drabbad.
Ta nu vara på helgen och ha det gött det ska jag göra slipper i alla fall strålas under helgen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0