FACEBOOK

På onsdag kväll skrev jag ett inlägg på förbundets facebook sida, där uppmanade jag folk att gilla den sidan. Vilken respons jag fick, vi ville passera 1000 gillande det är som en magiskgräns. Det lyckades ju med råge nu är vi 1361, det blev en ökning med ca 500 personer. Förbunds ledningen är nöjda och jag med. Mitt inlägg har nu fantastiska 4450 gilla , 630 delningar och aktiviteten fortätter. Tänk vilken kraft det finns i sociala media, lite text och denna bild
Från det ena till det andra idag gör jag min 17 strålbehandling, snart halvvägs. Biverkningar så här långt en stor trötthet, det går nog åt mycket kraft till att reparera det som de skjuter sönder varje gång. Sen börjar magen spöka lite också men det kanske beror på all kål och aroniasaft ,gurkmeja och ingefära jag stoppar i. får nog minska lite där. Ska bli skönt när de här veckorna är över.
Vill ni bidra till kampen mot prostatacancer bli medlem går enkelt att registrera sig på www.prolivwermlandia.se
där finns det mycket i ämnet att läsa också.
Som alltid en uppmaning till alla män HA KOLL PÅ PSAVÄRDET
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0