HISSEN

Äntligen fredag en behandling kvar denna vecka, en tredjedel är gjord. Inga allvarliga biverkningar så här långt, jag är väldigt trött och sover gärna mitt på dagen. Det är verkligen som att jobba fast själva arbetstiden är kort. Nu ser jag framemot en ledig helg.
Ska gå på en mässa i helgen, "Smart och sunt", Där kan man smaka  ekologisk mat bland annat. Har blivit intresserad av vad jag stoppar i mig. Jag tror på att man blir vad man äter, det kanske man skulle gjort tidigare men bättre sent än aldrig.
Den mentala hissen är på väg uppåt mycket tack vare mina goda vänner. Skönt med människor som man kan prata med allt om.
Jag drömmer mig ofta tillbaka till septemberkampanjen. När jag fick se detta första gången blev jag lyrisk, tack Karlstads kommun för ert stöd.
Nu går det framåt för vår förrening, vi har en väldigt bra hemsida tack vare Hans vår engagerade ordförande och medlemsantalet ökar. Men vi blir gärna fler www.prolivwermlandia.se alla som tycker att det vi gör är bra är välkomna.VI JOBBAR FÖR ATT FÖRBÄTTRA DEN VÅRD SOM FINNS IDAG OCH FÖR ATT VÅRA BARN OCH BARNBARN SKA FÅ EN ÄNNU BÄTTRE VÅRD.
Prostatacancer ger väldigt sällan symtom medans det är en botbar sjukdom så kolla psavärdet. VIKTIGT
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0