KAMPEN ÄR IGÅNG

Nu har jag strålats 2 gånger, känns bra så här långt. Det känns inte alls, man möts av trevliga människor och får ligga på en brits några minuter. Maskinen ger stråldoser ur 5 olika vinklar mot området där prostatakörteln satt. Det här borde verkligen ta död på cancern. Det är i alla fall syftet för behandlingen är en botande behandling. Jag har förberett kroppen för kamp, fysiken är på topp har gått långa promenader och lagt om kosten en del. Det har gett resultat, gjorde en body scanning alla värden är bra  och min metaboliska ålder var 47år. Det blev jag stolt över. Jag vet att det kan komma biverkningar efterhand, även friska celler kommer ju att skadas. Men genom att leva så sunt som möjligt så kanske jag kan hjälpa kroppen att reparera sig. Det är mitt mål, tänkte vinna den här kampen också.
Försökte lägga upp en bild här men den kampen fick jag ge upp. Kanske fungerar nästa gång ni som vill följa kampen mer kan följa mig på facebook. Det går snabbare att nå ut där.
Så tar vi en favorit i repris. Gå med i våra föreningar i Värmland är det www.prolivwermlandia.se som gäller.
Ha en fin dag alla och kolla psavärdet det är livsviktigt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0