SNART DAGS

Nu är sista arbetsdagen avklarad före strålbehandlingen. Idag är jag ledig och ska troligtvis vara på konsum  i Mitt i City och bjuda på Olw nötter.
Det tycker jag är kul. Jag gillar verkligen att prata för det blå bandet och prostatacancer.
Men strålningen som väntar känns inte lika kul. Det känns väldigt onödigt om läkaren som tog ett psa när jag var 50år hade varit påläst hade jag inte behövt det här. Om han hade uppmanat mig att följa upp det relativt höga värde (2,8) istället för att säga att det var bra, så hade jag säkert blivit opererad innan det blivit en T3 tumör(en som gått genom kapseln). Nu blir det en onödig kostnad för samhället och vad det kommer att kosta mig får jag återkomma till. Jag ska i alla fall fightas för att biverkningarna ska bli så små som möjligt.
Så för att inte behöva göra 2 resor så ha koll på psavärdet.
Gå gärna med i vår förening www.prolivwermlandia.se  så kanske vi blir så starka att vi kan rätta till det här problemen. Vi gör det för våra barn och barnbarn.
TILLSAMMANS KAN VI BESEGRA PROSTATACANCERN
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0