ANDRA CHANSEN

Nu har kampanjen pågått i 10 dagar vi syns med vårt tält på stan på olika torg. Men i morgon flyttar vi i i sjukhuset för en tema kväll där. Det blir utsändning av delar av förbundets debattkväll som på går just nu och en föreläsning av Mauritz Walden. Livet leker och jag har väldigt roligt med alla människomöten.
Men det finns en allvarlig sida av prostatacancer också. Min egen cancer har ju tagit omtag efter operationen, träffade min urolog idag och vi är överens om att nu är det dags för min andra chans till botande behandling. Strålning.
Det är ju inte kul att det blev så, men vad gör man. Man tar fram KAMPVILJAN och den är stor. Jag har inga planer på att ge upp det finns inte på kartan.
Vill ni hjälpa till i kampen så gå med i vår förrening det kan ni göra på www.prolivwermlandia.se
Och snälla ha koll på psavärdet
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0