MITT I CITY

Nu har vi varit ute på soltorget för sista gången den här kampanjen. Vi har synts mycket och förhoppningsvis gjort en insats för att synliggöra det blå bandet.
Men idag skrevs det ett långt inlägg på förbundets facebooksida av vår förbundsdirektör han tyckte att vi inte skulle vara kritiska mot att det var så tyst på sidorna. Tror inte han har förstått det rätt vi är inte kritiska mot de ideella krafter som finns ute i landet. Vi är kritiska till att vårt kansli som administrerar sidorna är alldeles för dåliga på att tala om vad de gör. Jag tyckte det var så dumt att det inte var värt att kommentera. Men nu lägger jag det bakom oss vi har 2 dagar kvar som vi får tillbringa inne i mitt i city, ska bli skönt. Då kan man ha lite lättare kläder på sig.
Men det stora som hänt idag är förbundets remiss svar till socialstyrelsen. Finns att läsa på vår hemsida www.prolivwermlandia.se. Äntligen kan vi gå ut och tala samma språk, det uppskattar en aktivist som för debatten varje dag året runt.
Ha det nu riktigt bra där ute och om ni har vägarna förbi Karlstad centrum så kom in och lyssna till Ralf Edström på lördag
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0