SISTA KAMPANJDAGEN

Allt har sitt slut. Det känns lite vemodigt, det har varit så kul. Nu har vi visat övriga prostata Sverige vad det går att göra med mycket engagemang och lite pengar.
Det har varit en fantastisk månad där så många har bidragit. Nästan allt har gått enligt plan.
Gårdagen i Mitt i City var en fantastisk dag. Vilken go kille han är Ralf Edström han bjöd verkligen på sig själv. Känns som jag fått ännu en god vän. Det här med prostatacancer  är ju skit men tänk vad mycket det har gett mig
På bilden signerar Ralf en Blå Bandet fotboll som vi ska ha kvar som souvenir. Det finns fler bilder på vår hemsida www.prolivwermlandia.se.
Det känns väldigt stort när Ralf ringer på kvällen och frågar om jag var nöjd med dagen.
Nu är det bara ett arrangemang kvar och det är ljus manifestationen i kväll på stora torget. Då kommer en aktivist att gråta floder när vi tänder 200 marschaller och håller en tyst minut för de som avlidit medans vi kampanjat.
Det måste bli en screening så att alla får chansen till en botande behandling.
PSA PROV RÄDDAR LIV
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0