FULL FART

Nu är det full fart i föreningen. Jonas Hugosson är bokad för en föreläsning den 18 september det blir en höjdpunkt i vår september kampanj och vårt 10 års jubileum. Ny broschyr för att värva medlemmar är klar.
I dag har det varit ett strålande väder så jag har haft kontoret öppet i 2 omgångar.
det här att vara ledig fredag,lördag och söndag var det bästa beslut jag har tagit. Då kan jag gå för fullt i kampen mot prostatacancer i 3 dagar. 
Sen gör det mycket att snittåldern i styrelsen har blivit mycket lägre, helt naturligt har vi mer kraft. Men vi har problem att få medlemmarna att vara mer aktiva. Men det kanske kommer.
nu måste jag sluta för det pågår en spännande hockey match.
ha det bra där ute och ha koll på psavärdet.
vi har en ny adress till hemsidan www.pcfvärmland.se  men den gamla fungerar året ut.
bli gärna medlem vi behöver er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0