MÅR VÄLDIGT BRA

Nu har jag börjat med ett nytt schema på jobbet. Har gått ner lite i tid och jobbar bara måndag tom torsdag. Det känns så fantastiskt bra att slippa jobba helger. Nu har jag alltid ledigt fredag, lördag och söndag.
Därför har jag haft kontoret på soltorget öppet både fredag och lördag. Många vill stödja insamlingen till forskning mot prostatacancer så det är väldigt roligt att sitta ute bland folk och det är många som ser budskapet. Men det var kallt idag.
I morgon har vi styrelsemöte i föreningen då blir jag troligtvis sekreterare det är inte det jag är bäst på men ingen annan vill ha jobbet. Min grej är att vara aktivist ute på gator och torg. Där trivs jag.
Men nästa år kanske det har blivit fler som vill delta i jobbet. Det är viktigt.
Vi ska försöka att bli över 300 medlemmar under det här året. Man behöver inte vara drabbad för att vara med så känner du någon som tycker att det vi gör är bra så går det att registrera sig på hemsidan www.prolivwermlandia.se 
Och snälla uppmana alla män över 50år Att ha koll på sitt psavärde. Det är livsviktigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0