FIN SOMMAR

Det har varit en fin sommar för en aktivist som älskar att vara ute bland folk. Det var lite väl varmt förra veckan men dricker jag mycket vatten så går det bra att sitta på kontoret några timmar. 
Jag tror mer och mer på att det är viktigt vad vi stoppar i oss. Har sedan en längre tid varit noga med vad jag äter, väljer ekologiskt så långt det är möjligt, det blir lite åt lchf kost. Har känt mig mycket lättare i kroppen. Men det mest markanta förändringen som syns på utsidan är att åderbråck som jag haft på vänster ben har i stort sett försvunnit. De har jag haft i ca 8 år och haft en stödstrumpà för att hålla dom tillbaka. Därför har jag undvikit att gå i kortbyxor, när det nu blev så varmt så chansade jag utan strumpa, vad förvånad jag blev när åderbråcken var borta. Det trodde jag inte var möjligt, kanske är granatäppeljuicen jag dricker till frukosten en orsak??
För övrigt blir det inte så mycket pengar i bössan ca 130:- idag, men det är mycket turister i Karlstad på sommaren. De vill inte tänka på sjukdomar men jag ser att de ser mig, och det är ju huvudsyftet ATT SYNAS.
Det är väldigt viktigt att vi syns på gator och torg om vi vill ha en förändring för våra barn och barnbarn. Så kom igen nu alla män STÅ UPP OCH KRÄV VÅRA RÄTTIGHETER TILL EN GOD PROSTATACANCERVÅRD.
Man behöver inte vara drabbad för att vara med i en patientförening, alla män borde vara med. Man vet aldrig vem som drabbas.
Här i Värmland går det fint att anmäla intresse för medlemskap på vår hemsida www.pcfvärmland.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0