GALLERI DUVAN

Måste bara skriva och tacka Galleri Duvan. Vi fick tillgång till storbildsskärmen, den är redan igång med budskapet om internationella prostatacancer månaden.
Jag känner mig nöjd och tacksam. Nu är det bara en arbetsvecka kvar sen kör vi vår kampanj hela september.
Jag är ju utsedd till kampanj general, men jag har nog världens minsta arme. Tänk vad mycket vi skulle åstadkomma om jag hade fler soldater. Det är bara att hoppas att några fler ansluter, det är inte jobb det här det är roligt. Go känsla att göra något för andra, i synnerlighet för nästa generation.
Har ni vägarna förbi Karlstad så kolla in programmet på vår hemsida www.pcfvärmland.se så ser ni var vi är. Vi är någonstans varje dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0