SEMESTER

Nu är jag äntligen här det som jag längtat efter, ända sen kampanjen förra året. Tänk att få sätta sig i limmon och åka hem till Karlstad, med en hel kampanjmånad framför sig. Inga scheman och stämpelklockor.
Ta
Nu är limmon lastad med tältet och övrigt kampanjmaterial för en heldag i Kristinehamn. Vi kommer att vara utanför Coop forum, om ni har vägarna förbi. Det blir en liten tjuvstart annars är ju det mesta av kampanjen i Karlstad.
I onsdags kom Olw säljaren till Eurocash där jag jobbar, han presenterade deras kampanj som stödjer kampen mot prostatacancer. Jag köpte nötter och tänker ha en demonstration och bjuda på nötter någon lördag när jag är ledig. Prostatacancer är ju lika vanligt i Norge. Sen var jag in till Hemköp i Karlstad där jag hade min första demo förra året. Tänkte fråga om de kunde tänka sig ett liknande upplägg även i år. De hade redan beställt nötterna och väntade på att jag skulle höra av mig. Det är kul det här.
Det är ju inte svårt man behöver bara bjuda lite på sig själv. Försäljningen kanske inte var så stor, men det är inte huvudsyftet. Att vi syns betyder ofantligt mycket mer och det gjorde jag. Nu vill jag uppmana fler att göra detsamma, det tycker jag att vi är skyldiga att göra när Olw ställer upp så fint. Det är bara att gå till sin lokale handlare och ställa frågan. Vi får ju faktiskt 200 000:- till fonden av Olw och en fantastisk kampanj att jobba med.
STÄLL UPP NU TÄNK PÅ ERA BARN OCH BARNBARN
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0