SOLEN SKINER

 
Solen skiner på en aktivist. Alla vill hjälpa till idag har jag haft 3 möten angående Internationella prostatacancermånaden. Har varit till centrumledningen på Mitt i City gallerian, så snälla människor det finns, man blir rörd. Det kommer att bli fantastiska dagar där inne, hela vårt program för september finns nu publicerat på vår hemsida www.pcfvärmland.se Hoppas ni tar vara på våra arrangemang och deltar. 
Möte 2 gällde vår jubileums skrift, var till Just nu tryck och fick ett i mina ögon bra pris. Hoppas att övriga styrelsen tycker detsamma.
Möte 3 gällde fler storbildsskärmar, de som finns på en annan galleria i Karlstads centrum Duvan Huset. Träffade en reklamkille som administraterar de skyltarna, han lovade att fixa det bara jag mejlade bilder till honom och det har jag gjort.
Sedan tidigare har vi haft klart med Kikki som äger den här skylten
Så nog kommer vi att synas. Allt detta går att genomföra tack vare att alla vill ställa upp. Där vi har problem är att det är väldigt få medlemmar som vill delta aktivt. Det kommer tyvärr att begränsa kampanjen, det känns som att det inte går att genomföra ett större arrangemang på så få människor. Så om någon skulle vilja delta så hör av er. Generalen behöver ha en större arme.
Nu är det bara 4 arbetsdagar kvar sen brakar vi igång. Troligtvis blir det en tjuvstart i Kristinehamn nästa fredag och sen deltar vi i en manifestation som Handikappförbundet ordnar på lördagen plats stora torget i Karlstad.
Idag hann jag inte ha kontoret öppet men imorgon är det öppet som vanligt om vädret tillåter.
Ha nu en fin helg och tänk på nästa generation, BLI MEDLEM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0