BÖRJAR TÄNDA TILL IGEN

Har inte känt den där rätta gistan sedan strålningen. Men nu har det gått 2 månader och förhoppningsvis ett positivt svar om ca en månad. Idag har jag varit aktiv igen varit på ett företagsbesök. Förhoppningsvis kan det leda till något positivt.
Var runt på krogarna på Kungsgatan i Karlstad för att tömma insamlingsbössor 2st krogar hade inte koll på var bössorna var. Korg världen är väl inte den mest seriösa. Men Bishop och Harrys fungerar bra. Bishops senaste bössa innehöll 1042:- Lysande
Men det bästa som hänt den här veckan var mötet med OLWs säljare på jobbet. Han berättade att kampanjen "Save the Nuts"  Hade känts bra för företaget bland annat hade mitt engagemang med demos på Hemköp och Konsum i mitt i City uppmärksammats. Så nu har jag ett telefon nummer till marknadschefen på Olw i telefonen, får se vad det kan ge, Hårt arbete brukar löna sig.
Kul var det i alla fall.
Bli medlem i våra föreningar så kan ni få känna vad gött det känns att göra något för andra. I Värmland är det på vår hemsida ni kan registrera er http://www.prolivwermlandia.se
Det känns så jättebra när jag får höra av Kenneth att när vi var i Kristinehamn träffade vi en man som vi uppmanat att ta psaprov. Han gjorde det och kom i tid. Så engagera er om inte annat för era barn och barnbarn skull
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0