SNART VET JAG

I dag fick jag en tid på onkologen. Den 11 mars kl 14.45 då får jag svar på om strålningen lyckades. Det är bara att hålla tummarna. Jag har gjort vad jag kunnat lagt om kosten ätit mycket kål och använder gurkmeja som krydda, Motionerat mycket så vad som än händer så kan inte jag påverka det. Men ett mycket viktigt psaprov är det som ska lämnas.
Tycker att det borde räcka med 2 botande behandlingar för att vinna kampen. Men man vet aldrig, oavsett så kommer jag att fortsätta kampen  för en allmän kontroll av alla män.
Vi har börjat så smått med september kampanjen får se om vi lyckas lika bra söm ifjol. Kan bli svårt men man kan alltid försöka
Skulle behöva fler aktiva medlemmar. Hjälp oss tänk på era barn och barnbarn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0