LEDIGA DAGAR

Nu ligger jag i sängen och summerar 2 lediga dagar. Igår kväll anordnade Karlstads kommun en kväll med musikunderhållning på Sandgrundsudden. Vädret under dagen var regn så det kom kanske bara ett par tusen. Normalt vid bra väder kan det vara 5-6000 men vi hade tur med vädret kl 17 slutade det att regna och var uppehåll  hela evenemanget. Vi hade fått erbjudande om att delta med vårt eventtält så det tog vi naturligtvis vara på.
Resultatet blev två och en halv bössa  med forskningspengar. Tror på drygt 3000:- bra resultat på några timmar.
TACK ALLA GIVARE NI ÄR FANTASTISKA
Lotteriet vi hade gav föreningen ca 1000:- Tack alla som bidrog till en lyckad kväll. Vi har redan tackat ja till en repris nästa år då blir det på en fredag och förhoppningsvis bra väder och ännu mer folk. Hoppas även att fler medlemmar vill engagera sig år var vi 6 st det är ju jättebra men det får plats fler.
Idag öppnade jag kontoret som vanligt när jag är ledig. Fick in några hundra till forskningen och träffade en som väntar på operation kunde förmedla lite hopp jag berättade vad bra allt gått för mig. Han ville bli medlem och det hoppas jag att alla som läser den här bloggen är annars är det dags www.pcfvärmland.se övriga föreningar hittar ni på prostatacancerforbundet.se.
Ha nu en riktigt fin nationaldagsfirande kväll själv tänker jag sova är trött som en gnu
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0