OMÄTBART PSA

 
Det svaret fick jag av en urolog sköterska i går. Vilket fantastisk svar. För ett år sedan började psa värdet stiga så smått, så för ett halvår sedan var jag och min läkare överens om att jag hade fått ett återfall. 
Då börjar kampen om igen, men det gick bra inga biverkningar förutom en stor trötthet under behandlingen. Men oron för att det skulle ha spridit sig fanns ju där. 
Med beskedet jag fick igår "Det går inte att mäta mindre än 0,05" utesluter det. Det verkar som att jag vann min egen kamp, men kampen mot myndigheterna och våra beslutsfattare går vidare. En del tycker nog att jag jobbar med det väldigt mycket som det är. 
Men nu har jag ännu mer att betala tillbaka. Har inte skrivit så mycket i media på ett tag får väl ta tag i det i igen, det är ju valår då brukar det vara lätt att få löften. Sen om det leder någon vart vet man inte, men att ge upp finns inte på kartan.
Många skulle nog bedöma mig som en viljemänniska, och det stämmer. Jag ger sällan eller aldrig upp när jag bestämt mig.
Ha nu en bra dag det ska jag ha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0