Fin uppmärksamhet

Detta har varit en fantastisk ledig helg. Det har varit strålande solsken hela helgen. Den del positiva saker har också hänt. Vår ordförande Hans ville träffa mig på lördag förmiddag, han ville prata om framtiden. Jag kunde ju inte delta på vårt årsmöte som var på torsdagskvällen, var tvungen att jobba.
Det verkliga syftet med hans besök var att ge mig den här utmärkelsen (som jag inte visste att den fanns)
Det var stort. Visst lägger jag mycket tid på kampen mot prostatacancer. Men detta hade jag inte väntat mig, blev lite blött i ögat.
Sen fick jag en förfrågan att åka på en ordförande konferens som ersättare för Hans ( han genomgår en tuff cellgiftsbehandling och orkar inte) Det skulle vara väldigt roligt, måste bara fixa ledigt från jobbet, då skulle jag få träffa flera som jag har som Facebook vänner i verkligheten.
Hoppas att fler av er där ute vill engagera er. Det är kul att hjälpa andra och ni behövs. 
Medlemskap registrerar ni enklast på vår hemsida www.prolivwermlandia.se fast nu har föreningen bytt namn vi heter numera prostatacancerföreningen Värmland. Det namnet passar bättre.
Jag hade kontoret öppet i lördags också, mycket folk på stan. Det kändes riktigt roligt att möta alla generösa givare igen.
Ha det nu riktigt bra och ha koll på psavärdet
 

Kommentarer
Postat av: Christina

Du är verkligen värd den utmärkelsen.
Var rädd om dig

Svar: Jag ska vara rädd om mig jag lovar. Har ändrat en del i kosten och motionerar en hel del. Nu känner jag mig stark igen och ska göra vad jag kan för att förbättra situationen för oss män.Tack för att du bryr dej
Håkan Florin

2014-04-10 @ 08:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0