FRISK ???

Fick mitt efterlängtade svar idag. Psa 0,06 skulle vilja haft 0,00 men det går det väl inte att få med en sparad erections nerv. Men uppgången är bruten och enligt onkolog läkaren har jag ingen cancer idag.
Är tillbaka på urolog mottagningen och fortsatta psa kontroller blir väl var 3 månad till att börja med. Alla blir så förvånade inklusive läkarkåren att jag inte har fått några biverkningar. Det är ju vanligt men jag är väl pojken med guldbyxorna i det avseendet. Det enda som är skillnad nu mot före operationen är att jag inte har någon sperma vid utlösning men så blir det ju när sädesblåsorna och prostatakörteln opereras bort.
 
Så den här godingen får väl lagras i 8 år till. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
Nu ska jag börja öppna mitt kontor på soltorget och samla in pengar till forskning igen. Har inte varit aktiv sedan strålbehandlingen började men nu är det dags. Det är det minsta jag kan göra för att hjälpa alla som inte har haft sådan tur som jag haft.
Men allt gäller att komma i tid så ha koll på psa värdet det räddar liv.
Bli medlem hjälp oss att hjälpa. www.prolivwermlandia.se  tänk på barn och barnbarn
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0