KONTORET

Nu kommer vårsolen och det känns som att det är dags att öppna kontoret igen. Har ju inte varit ute med insamlingsbössan sedan i oktober.
Det blev så jag ville koncentrera mig på att ta hand om mitt återfall. Men nu är det förhoppningsvis avklarat. Kommer att få en telefontid med min urolog under april för att diskutera fortsatta kontroller. Många klagar på vården men jag har fått en mycket bra vård både på urologen och onkologen. Men det är ju lätt för mig att vara positiv klarade ju både kirurgi och strålbehandling utan biverkningar.
Så nu är det högtid att betala tillbaka lite genom att samla in pengar till forskning.
2013 samlade vår förening in 53 000:- till fonden mot prostatacancer. Får se vad det kan bli i år. Mycket hänger på er där ute. Bli medlem i vår förening och stöd kampen mot prostatacancer. www.prolivwermlandia.se
Gör det för kommande generationer.
Ha koll på ditt psa så att du som jag får chansen till en botande behandling.
 

Kommentarer
Postat av: Stig Falk

Hej Håkan!
I går måndagen den 24 mars var min 35 strålning avklarad.Allt har gått bra så här långt,nu väntar för mig 6 månader innan PSA provet skall tas för att få veta om strålningen har botat mig.Det hela gick lättare när jag fick följa din resa ,vilket gjorde att jag visste hur strålningen gick till,tack för den infon.

Svar: Vad bra att det känns bra. I Värmland tar de psa efter 3 månader, det är så olika i landet. Kul att kunna vara till nytta. Hör gärna av dej hur det går, håller tummarna för dej
Håkan Florin

2014-03-25 @ 18:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0