PIRRIG

Då var blodet lämnat. Äntligen kommer jag att få svar på om strålningen lyckades. På tisdag eftermiddag ska jag träffa onkolog läkaren, är inte psa noll så har jag problem. Men det vore väl f-n om inte 2 botande behandlingar skulle ha tagit död på cancern.
Det här med att vänta är ingen bra grej.
Jag skulle vilja ha besked samtidigt som blodet tappas ur. Jag vet att det inte funkar men man kan väl få drömma.
Jag har hela tiden vägrat att ta ut något negativt i förskott, men ju närmare ett besked jag kommer desto svårare är det att inte oroa sig.
Tur att hela helgen består av jobb så man har annat att tänka på.
Ha en bra dag och håll gärna tummarna för mig.
Går det här bra ska jag ge järnet i kampen mot prostatacancer, det lovar jag.
Du kan också bidra genom att bli medlem i våra lokal förreningar. I Värmland är det  www.prolivwermlandia som gäller.
Ha en fin kväll och ha koll på psavärdet det räddar liv
 
 

Kommentarer
Postat av: Stig Falk

Hej Håkan.
Nu får vi hoppas att du och alla vi som sitter i alla landets strålnings väntrum får en botande strålning,själv har jag idag genomfört 24 av 35 strålningar här i Borås.Jag har träffat många kamrater både kvinnor och män som dagligen får denna behandling mot cancern i olika former, av personal som är toppen.
Jag hoppas verkligen att du är botad!!
Hälsningar
Stig.

Svar: Det har säkert gått bra. Jag fick i alla fall inga biverkningar och det är jag tacksam för.Hoppas det går bra för dej också
Ha en fin dag
Håkan
Håkan Florin

2014-03-07 @ 06:32:51
Postat av: Anonym

I dag är mina tankar hos dig, hoppas att det blir ett bra resultat.

Svar: Helt ok resultat. Skrev ett nytt inlägg precis nu
Håkan Florin

2014-03-11 @ 09:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0