VÄNTAN

Denna eviga väntan på svar. Ju närmare man kommer dagen desto jobbigare känns det. Nu är det 10 dagar kvar tills jag får svar om strålbehandlingen lyckades. KÄNNS SOM EN EVIGHET.
För övrigt känner jag mig frisk och i god form, kanske lite tröttare men det är väl åldern och ett tungt jobb. Men från april kommer jag att gå ner på 4 dagars vecka och slippa jobba helger. Då hoppas jag på full återhämtning.
När vårsolen kommer ska jag försöka återuppta mitt arbete på stans gator för att synliggöra denna tysta cancer som drabbar var 6 man. Vi måste få till en allmän kontroll.
Hjälp oss i föreningen www.prolivwermlandia bli medlem tänk på era barn och barnbarn
Ha nu en fin dag och snälla ha koll på PSAVÄRDET
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0