LEDIG HELG

 
Då är man ledig från jobbet i 3 dagar igen. Då blir det fullt fokus på kampen mot prostatacancer. Har väldigt mycket den här helgen så jag kommer bara att hinna med kontoret ett par timmar idag.
lördag ska vi vara med tältet i Gunnarskog det är marknad där och på söndag är det till Forshaga jakt & skytteklubb.
Så det finns mycket att syssla med.
Scenen i Mitt i City är klar inför septemberkampanjen. Vill ha till en stor manifestation mot cancer sista helgen. Skrev till Cancerfonden, får se om de kan hjälpa till och lyfta arrangemanget, det borde de vara intresserade av.
Sen jobbar vi på med att få lotteri sponsorer och även sponsorer som kan tänka sig att ge ett ekonomiskt bidrag.
Var på ett större företag och presenterade ett sponsor förslag idag. Får se vad det kan ge.
Vi kommer att lyckas det känner jag men det tar lite tid eftersom vi är så få som jobbar aktivt. Men vi har alla olika förutsättningar. Jag gör det jag är bra på att vara en aktivist på gator och torg. Sen finns det dom som bara är stödmedlemmar allt är viktigt. Huvudsaken är att man gör något.
Ha nu en fin helg 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0