SEPTEMBERKAMPANJ

Nu jobbar vi hårt för att få till en september kampanj som slår fjolårets. Den var väldigt bra så det är en utmaning men en hel del bitar är på plats. Vår föreläsare Jonas Hugosson från Göteborg är klar troligtvis blir det på CCC i Karlstad.
Jag hade ett positivt möte med centrumledningen på Mitt i City idag. Vi vill ju ha invigningen på samma ställe som i fjol och avslutningen är tänkt att bli en manifestation mot CANCER. Alla föreningar ska bjudas in och en representant från Cancerfonden. Så är i alla fall tanken.
Själv är jag ute på kontoret några timmar när jag är ledig. Där träffar man mycket folk och hinner tänka en hel del.
Nu har sommaren kommit så det blir nog väst imorgon.
Det är så viktigt att vi syns mer. Jag gör så gott jag kan vill någon hjälpa till så har vi förutom blå band pins även T-shirts till försäljning de kostar 100:- 
Om vi jobbar riktigt hårt nu så hjälper vi våra barn och barnbarn. Alla kan bidra med något. Vi skulle behöva lite extra händer nu den 5juni när vi ska vara på Sandgrunds udden. Man kan alltid hoppas att fler vill hjälpa till. Det går också väldigt bra att bli medlem eller stödmedlem det kostar 200:- då blir vår röst starkare. Gå in på vår hemsida och registrera dej. www.pcfvärmland.se
Glöm inte att ha koll på dej själv det är vårt ansvar. Samhället hjälper oss inte (tyvärr)
Ha nu en fin kväll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0