ICA MAXI KRISTINEHAMN

Nu har jag varit med Kenneth vår man i Kristinehamn i 2 dagar. Jag blir helt överväldigad över den handlarens engagemang. Det är röstning på personalens mustacher där han skänker 1 kr / röst, insamlingsbössa där dubblar han summan, veckans vara där skänks det en summa för varje såld produkt. Helt otroligt jag är så tacksam.
Sen händer det så mycket annat roligt när man är ute bland folk, helt plötsligt stog Saffan där en medbroder som jag haft som Facebook vän i flera år men aldrig träffat.
Vilket härligt möte, han köpte vår senaste produkt ett armband, där det står  " FIGHTER" det är det vi prostatacancer drabbade måste vara. När det här händer är det kamp som gäller, god fysik och positivt tänkande hjälper till.
Men det finns även handlare i Karlstad som vill hjälpa till, ICA Spara på Våxnäs hade jag ett bra samtal med i fredags. De har haft en mustach kamp under november och denna vecka skänker de en krona för varje såld bärkasse. Det blir ett fint tillskott till vår förening och vi har gjort upp om ett möte där vi kan diskutera framtida samarbete.
Det känns att vårt hårda arbete bär frukt.
Vår förening börjar bli en kraft att räkna med. Vi blir fler och fler medlemmar men det är synd att inte fler vill vara med där ute och påverka. Värvar vi 50 medlemmar får vi kanske en aktivist det är lite för dåligt. Ska inte gnälla alla är ju inte skapta till att stå på barrikaderna, men alla kan göra något. Sälj lite pins till vänner och bekanta det är bara att höra av sig, så skickar vi. Uppmana till medlemskap, registrera sig går fint på vår hemsida www.pcfvärmland.se.
Till sist Det viktigaste HA KOLL PÅ DITT PSAVÄRDE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0