ICA MAXI KRISTINEHAMN

Nu händer det saker, det är kampanjer hela tiden. Idag har vi delat ut knappar och information på Mitt i City i Karlstad. Kampanjen "I Love Pappa" är bra det väcker uppmärksamhet och vi säljer även en hel del pins och mustacher. Efter några kommunikations missar får vi det att fungera. Synd bara att inte vi har lika många informationsblad som knappar. Det ska tydligen vara så, jag tycker att det är feltänkt. Informationen är den viktigaste biten. Men skit samma vi syns och i och med det räddar vi liv.
Men den här Ica handlaren i Kristinehamn är nog kungen. Vilken kille det är bara att ta av sig kepsen och säga tack.
Helt otroligt engagemang, och han ska hålla på hela månaden. Tänk om det fanns fler som han, jätte mycket publicitet och pengar.
Det känns som vi är på helt rätt väg. När jag står och delar ut informationen idag, sträcker jag fram det till en medelålders man. Det visade sig att han jobbade i Socialdepartementet, det blev ett långt och bra samtal.
Man möter så mycket positiva människor när vi kampanjar, minst en ny medlem blev det också. Det behövs vi är nu 303 betalande medlemmar känns bra men vi borde vara fler. Var är ni det är för er och era barn och barnbarn vi jobbar. På vår hemsida kan man registrera sig enkelt www.pcfvärmland.se är adressen.
och medans ni ändå är ute på nätet beställ tid för ett psaprov DET RÄDDAR LIV
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0