OBS BERGVIK

Nu har jag och vårt nya stjärnskott Kennet varit på OBS BERGVIK i 2 dagar. Vi fick stå mitt i huvudentrén  så det kunde inte bli annat än succé. Vi sålde varor för mycket pengar även bössan till forskningsfonden blev påfylld.
Men som alltid massor av människor såg oss. För mig är det, det viktigaste att vi syns. Vi hade även ett flertal samtal med män om problematiken prostatacancer. Det skulle inte förvåna mig om vi även nu räddat livet på någon. 
Det som säljer allra bäst är tyg blå bandet som vi skapade på egen hand här i Värmland. Förbundet fick en förfrågan men jag har inte fått svar på den än. Nu har vi sålt ungerfär 150st med väldigt god vinst. I fredags tog de slut men idag hade vi hunnit tillverka nya så försäljningen flöt på. Fick en stund över nu på kvällen så jag byggde upp ett lager inför nästa helg i Kristinehamn.
Då är det stor final på ICA MAXIS satsning för att stödja kampen mot prostatacancer. Den har varit enorm och vi är oerhört tacksamma. Hoppas att fler företag vill följa efter, det är viktigt med uppmärksamhet. Hoppas att det vi gör idag dels räddar liv på män i vår egen ålder men framförallt gör situationen bättre för nästa generation.
Det jag inte förstår är varför är inte alla drabbade är medlem i en förening som satsar helhjärtat för att förbättra vården för prostatacancer drabbade. Nu är vi ca 310 medlemmar men det är 2400 med diagnosen i Värmland.
Var är ni, vi jobbar för er och era barn och barnbarn. Det medför en kostnad på 200:-/år det tror jag ni har råd med.
SÅ KOM IGEN NU BLI MEDLEM 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0