MERA OLW

 
Nu är demo nr 2 avklarad på Hemköp i Karlstad och idag väntar den sista på Konsum i Mitt i City.
Det blev en mer i år från min sida men det bästa med årets kampanj är att Kenneth i Kristinehamn ordnade en 3 dagars demo på Maxi. Den handlaren är en förebild, han skänker 10:- för varje såld påse och så hade han en annons i lokaltidningen. Mycket bättre kan det inte bli.
Det går framåt för kampen mot prostatacancer i Värmland. Dels har vi sektionen i Norra  med Kjell-Ove i Sunne som gjorde ett stort arrangemang i september som gav mycket pengar. Hoppas på mer där, och nu Kenneth i Kristinehamn. Sen får vi inte glömma Arnold i Gunnarskog, han skulle behöva hjälp från några fler i Västra värmland.
Nu har vi ekonomi till att gå vidare, så nu behöver generalen bara utöka armen med fler soldater. Idag ska jag ha Kennet från Grums med mig i Mitt i City. JÄTTEKUL  ju fler vi blir desto mer kan vi synas. 
Det är väldigt kul att vara ute och kampanja och jag är övertygad om att det är det snabbaste sättet till målet.
Var ute och syns, KRÄV rätt till god prostatacancervård och en allmän PSAPROVTAGNING det är enda sättet att minska dödligheten i Sveriges vanligaste cancer.
Så kom igen nu gubbar engagera er TILLSAMMANS KAN VI BESEGRA PROSTATACANCERN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0