ÖREBRO RESA

 
Nu är resan till Örebro klar. Sitter i Hallsberg och väntar på tåget till Karlstad. Hoppas att jag kunde förmedla lite inspiration till vår broder förening i Närke. Fick i alla fall presentera det vi åstadkommit i Värmland under 2 år i rad i september. Det är nog de 2 största kampanjer som gjorts så här långt. Det går framåt för prostatacancer Sverige, det skrivs betydligt mer än för några år sedan. Sen har vi ju faktiskt 2 månader att jobba med nu är vi snart inne i november och movemberkampanjen. Många idrottslag hakar på denna kul idé det ger mycket uppmärksamhet.
Det gäller att ta var på det som finns.
Jag hör en hel del kritik angående cancergalan, det heter faktiskt så nu, inte rosabandet galan. Vill vi synas mer måste vi bjuda till själva. Jag är helt övertygad om att det bästa är att vara ute bland vanligt folk på gator och torg med vårt budskap.
Det hjälper inte att sitta i styrelserum och tycka att dom får mer än oss. Man måste jobba för det man tror på.
Nu hoppas jag att fler kommer igång och sprider budskapet. Sen behöver vi bli fler medlemmar och få fler Facebook gillanden på förbundets facebooksida. Då sprids budskapet.
SÅ KOM IGEN NU GUBBAR TILLSAMMANS KAN VI BESEGRA PROSTATACANCER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0