JONAS HUGOSSON

Nu har generalen fått lyssna på Jonas live. Vilken kille sällan har en timme gått så fort. Det var riktigt roligt att höra allt som är på gång, får vi några år på oss så är jag övertygad om att vi har en allmän screening för prostatacancer i Sverige. Vi var på Karlstads CCC tack vare Astellas sponsring. Det var även vår förenings 10 års jubileum det blev en väldigt lyckad kväll. Vi hade besök av representanter från Proliv Västra Götaland som var med i bildandet av vår förening. De gillade limmon.
Efter föreläsningen fick vi en god middag, och fick umgås lite, riktigt roligt var det. Men idag har generalen varit väldigt trött, det blev en för sen kväll med Calle som bodde över hos mig. Den mannens kunskap beundrar jag.
Men jobbet på gator och torg tror jag är min grej, skulle så gärna vilja dela med mig av mina erfarenheter där.
Tyvärr har jag inte ekonomi till att gå i pension än, men om 80 veckor är jag friherre då ska jag jobba fullt för en förändring. Helst tidigare men då måste någon betala mig en halvtidslön. Hoppas att mitt engagemang har inspirerat någon, det är kul att hjälpa andra. Nu har vi passerat nivån 300 medlemmar där borde det finnas fler som vill vara aktiva. Hör av er ni behövs.
Glöm inte att ta psa. Tidig upptäckt räddar liv. Bli medlem tänk på barn och barnbarn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0