KAMPANJEN IGÅNG

Så var första dagen av kampanjen avklarad. En trött general ligger nu äntligen i sängen. 109 st 55+ herrar deltog i golftävlingen detta ger föreningen ett fint tillskott i kassan. Sen var det ju rätt målgrupp som passerade vårt kampanjtält.
Det blev en solig och fin dag, men den blev lång för en som inte är intresserad av golf. Men vad gör man inte för saken. I morgon hamnar jag mer i min rätta miljö med tältet på soltorget, där är det inte en massa mygg och elände bara rena avgaser. Känns bättre för ett asfaltsbarn. I morgon startar vi lotteri nr 3 för året med mycket fina priser. Varje lotteri ger föreningen drygt 6000:- efter som alla priser är skänkta. Tack alla företag som bryr sig.
Träffar nästan varje gång vi är ute män som har problem att få sin läkare att skriva en labb remiss för psaprov tagning. Det här måste vi få ordning på. Här i Värmland är jag övertygad om att det måste bli ett byte på chefsposten. Så då får vi väl ta massmedia till hjälp och ordna det, för det tror jag inte politikerna klarar.
Det är bara att jobba hårt så brukar det ordna sig. Ha det nu så bra ni kan ute i stugorna och ni som vill stödja KAMPEN MOT PROSTATACANCER bli medlem i våra föreningar. TÄNK PÅ BARN OCH BARNBARN
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0