RADIOINTERVJU

 
Fick lite tid över igår förmiddag innan vi skulle ut med tältet. Då skrev jag lite på nätet bl.a. på radiovärmlands Facebook. Det resulterade i ett telefonsamtal där de bad mig komma till eftermiddags radion och prata prostatacancer. Det kan ju inte en aktivist säga nej till. Jag fick prata i nästan 10 min, det kändes väldigt bra att få tala om alla felaktigheter i den här frågan. Allt från att vi inte har någon allmän kontroll till allmän läkarnas ovilja att ta psaprov. Det går att lyssna på i efterhand på nätet om man vill höra ca 1.10 in i sändningen.
Det känns som att allt går åt rätt håll, nu gäller det att fortsätta kampen med oförminskad styrka.
Media är oerhört viktiga därför blev jag glad när jag hittade en artikel från kämpen i Sunne på nätet när jag landade i sängen efter kampanj dag nr 2. Det är viktigt att det skrivs om ämnet.
Idag blir det soltorget igen startar upp ca 11.00 Välkomna att köpa lotter eller pins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0