SNART HALVTID

Nu har det snart gått 2 veckor av vår kampanj. Lottförsäljningen går fortfarande bra, imorgon får vi börja vårt femte  lotteri. En hel del nya medlemmar värvar vi också, det är kul det här. 
Idag fick vi finbesök av motorcykel tjejer från Tanum " Pink Wild Roses" de åker hoj och samlar in pengar till vår forskning. Vilka goa tjejer, så glad jag blir när jag får träffa Facebook vänner på riktigt
Sen har många av politikerna som var på debatten varit fram till tältet och pratat. Det känns som vi nådde fram med vårt budskap att det måste bli ordning och reda i psaprovtagningen. Även min favorit urolog kom förbi och berättade att han har fått i uppdrag att sköta utformningen av utskicket till alla värmländska män i ålders grupperna  50, 60 och 70 år. Det kommer även att blir information till allmän läkarna, och det behövs.
Känns som att det är något stort på gång här, och det är inte en dag för tidigt.
Har även sålt en T-shirt på export till Amerika, kom en herre som var på besök här hos bekanta. Tur att man kan stappla sig fram på lite engelska. Hans barnbarn hade fått prostatacancer och nu får han en tröja från Värmland.
Kul grej.
Även våra nya tyg blå band säljer, 5 st så här långt. Det är lite synd att jag inte kan jobba med det här på heltid men så är det.
Gå nu och testa er gubbs psaprov räddar liv så är det
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0