ÅLAND

Det är alltid lika roligt att träffa de andra föreningarna och utbyta erfarenheter. Det hände en hel del inom prostatacancervården nu. Så nu har man tillbringat 2 soliga semesterdagar i ett konferensrum. Det är väl inte riktigt min spelplan, jag trivs ju allra bäst ute på gator och torg. Men trevliga möten och god mat är inte så dumt.
Här tänkte ja publicera en bild på en väldigt god fiskrätt som vi bjöds på under kvällen, men det vill inte datorn.
den kanske kommer inom kort.
Jag fick uppdraget att slutföra upphandlingen med servicetält och dekaler till rallykillarna, så det är i full gång. Kontakt med ett företag är gjort och det visade sig vara en man som har koll på prostatan, det är bra.
Det lät som att vi skulle få ett bra pris, det känns så bra när folk vill hjälpa till.
 
Nu kom maten
Mitt dröm jobb i förbundet finns nu i alla fall som en vision det känns bra. Jag är redo för det bara det kan tas ett beslut. Hoppas att det inte dröjer för länge. I väntan på det får jag väl jobba på i Värmland. Det finns ju mycket att göra även här.
PSAPROV RÄDDAR LIV 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0